مدیریت و مهندسی سیستم

کارشناسی ارشد مدیریت و مهندسی سیستم

مدیریت و مهندسی سیستم

کارشناسی ارشد مدیریت و مهندسی سیستم

تبریک

هو العلیم


با سلام...

یادش بخیر همین پارسال بود که اولین روزای ترم اولمون رو در فضای ناشناخته ی بین هم کلاسی ها تجربه کردم و با گرفتن ایمیل دوستان و راه اندازی با تاخیر وبلاگ یک فضای نسبتا مشترک برای اطلاع رسانی ایجاد کردیم و مابقی ماجرا...


به هر حال من که یکسال خوبی رو با همه سختی ها تجربه کردم...


اما همین خاطره ی ما 88 ای ها داره برای دوستان 89 ای آغاز می شه...


از طرف خودم و بقیه دوستان ...


ورود همه ی دوستان 89 ایی را تبریک عرض می کنم


یا علی

نظرات 1 + ارسال نظر
شروین رادمهر یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ب.ظ

محمد رضا جان انگار همین دیروز بود. واقعا دستت درد نکنه که این وبلاگ رو درست کردی. میدونم که بروز کردن و بروز نگه داشتن سایت خیلی مشکله. بعضی وقتها مطالبی گفته میشه که نه در پرتال دانشگاه است و نه در صحبت های اساتید محترم. امیدورام هرجا هستی سلامت و موفق باشی . باز هم ممنون.

رادمهر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد