مدیریت و مهندسی سیستم

کارشناسی ارشد مدیریت و مهندسی سیستم

مدیریت و مهندسی سیستم

کارشناسی ارشد مدیریت و مهندسی سیستم

بروز رسانی وبلاگ

هو العلیم


با سلام


پیش نوشت :


با شروع ترم و سازماندهی که صورت گرفت برخی از دوستان اعلام آمادگی کردند برای بروز رسانی وب در خصوص دروس مختلف. تا اینجا دروس زیر انشالله به روز خواهند شد :

  1. مدیریت خلاقیت و نوآوری ( خودم)
  2. سیستم های دینامیکی ( خودم)
  3. سمینار دکتر نیری ( خودم)
  4. مدیریت دانش ( خانم رزاقی )
  5. مدیریت عملیات ( خانم رزاقی )
  6. تجزیه و تحلیل سیستم ها ( امیر شیرازیان)

دوستان جدید (89) ،  قدیم ( 88 ) و یا خیلی قدیم ( 87 ) در صورت تمایل نسبت به بروز رسانی دروس بفرمایند که براشون دعوتنامه و اکانت ارسال بشه و مطالب مرتبط با دروس رو در وبلاگ درج کنند....


بعد از این مطلب نیز باید عرض کنم که ، مد نظرم هست انشالله بغیر از اطلاع رسانی دروس برخی از مطالب آموزشی مرتبط با مدیریت رو نیز در وبلاگ درج کنم...

البته این کار رو به صورت آزمایشی در این وبلاگ انجام می دم ، در صورتی که با ستقبال مواجه بشه  ، وگرنه یا اینکارو در وبلاگ یا وبسایت دیگه ای انجام می دم یا ....


در هر صورت ، امیدوارم با این حرکت بتونیم بر دوری ها غلبه کنیم و فضایی صمیمی و نزدیک از لحاظ علمی رو پدید بیاریم... در هر صورت با درج نظرات و بهتر بگم انتقاداتتون این فضا رو در جهت بهبود خودش همیاری کنید...


به امید آینده ای روشن

موفق باشید

یا علی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد