مدیریت و مهندسی سیستم

کارشناسی ارشد مدیریت و مهندسی سیستم

مدیریت و مهندسی سیستم

کارشناسی ارشد مدیریت و مهندسی سیستم

فاکتور های بحرانی موفقیت - مدیریت استراتژیک

به نام حضرت خلاق


با سلام خدمت دوستان بزرگوار


امروز مطلب تکمیلی در خصوص " فاکتور های بحرانی موفقیت " یا همون CFS رو براتون آپلود کردم

این فایل مقاله ای در این زمینست که توسط دکتر سیروس نوشته شده...


به نوعی می شه گفت این مقاله حالت مبسوط کتاب در این زمینست


شایان ذکر که جایگاه عوامل یا فاکتور های بحرانی موفقیت در ماژول اول مدل مبنا در زمینه تحلیل ضعف و قوت های سازمان است.


دانلود مقاله عوامل بحرانی موفقیت


دوستان امیدوارم براتون مفید واقع بشه


با آرزوی آینده ای روشن برای شما

در پناه خدا

یا علی

نظرات 2 + ارسال نظر
شروین رادمهر چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:38 ب.ظ

سلام بر آقای آقازاده عزیز

خیلی ممنون از زحماتی که میکشی. فکر میکنم بدلیل مسائل مربوط به فونت فایل پی دی اف قابل خواندن نیست . لذا خواهش میکنم در صورتیکه امکان داره فایل اصلی روی سایت گذاشه بشود.

با تشکر فراوان
شروین رادمهر

محمدرضا پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ق.ظ

به نام خدا
سلام شروین جان
خواهش میکنم عزیز

والا فایلی که داشتم از ابتدا پی دی اف بود...
برای من هم تیتر های اولیش مشکل داره ولی متن فاقد مشکله

قربان شما
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد